my nuff

Nak tolong tapi


Akak ni kalau boleh nak berurusniaga dengan bangsa sendiri. Tapi kesudahan memang mengecewakan. Cermin mata akak yang patah tu mulanya akak hantar ke kedai melayu. Walaupun sebelum ni beli kat kedai cina. Kira kali ni nak ubah ge kedai melayu. Tapi bila pergi kedai tu, pekerja kedai tu hanya bagi sampel yang sama brand dengab spek lama akak tu. Warna merah ko. Adeh. Bila tanya brand lain yang sesuai. Dia kata tak boleh. Nanti kalau patah tak boleh ganti. Akhirnya akak pergi balik kedai sebelum ni. Memang kat kedai tu pun tinggal warna merah je. Tapi bila akak kata akak tak nak warna merah, tuan kedai tu usaha cari yang lain yanh sesuai. Tulah mentaliti orang melayu kan. Sebab tu lah bangsa lagi satu boleh berjaya.

posted from Bloggeroid

1 comment:

Sally Samsaiman said...

itu masalah org melayu...

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff