my nuff

Pemilik Kaid Johar Pengikut Syiah



Akak dapat gambar tu melalui whatsapp pagi. Pada mulanya akak tak percaya. Almaklumlah sekarang ni banyak sangat viral. Tak tau berita betul atau palsu. Tapi bila dengar berita kat radio pagi tadi, baru akak percaya. Tambahan pulak ada keluar dalam Sinar Harian edisi timur hari ni. Akak biasa juga masuk kedai kain Kaid Johar ni. Di Temerloh ni ada dua cawangan Kaid Johar. Pemiliknya tu keturunan India Muslim. Akak memang tak berapa berkenan dengan layanan tauke kaid johar. Kalau rasa2 anak tu jenis tak boleh duduk diam jangan lah bawa masuk kedai dia. Memang kena marah punya. Ada sekali akak pergi situ dengan Firas. Faham je lah karenah anak umur 2 tahun setengah. Semua benda mainan bagi diorang. Tu pun kena marah juga. Sejak tu kalau akak nak pergi kedai tu, tengok sapa jaga kaunter, kalau tauke lelaki tu memang akak keluar balik. Huhuhu.

1 comment:

Kesuma Angsana said...

Ucap Salam Aidilfitri , mohon salah silap dimaafi,
Terkadang kita bicara dan menitip kata, Yang terkadang mengguris rasa, Walau menyepi seketika, Ingatan itu tetap ada. Terima kasih terus menyokong KA , Selamat hari raya, maaf zahir & batin dari KA sekeluarga

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff