my nuff

Fobia Dengan Lori Balak


Akak memang fobia dengan lori balak ni. Kalau sedang bawa kete selisih dengan lori balak ni naik bulu roma akak dik... Kalau duk belakang lori tu pulak memang ambik jarak jauh.. Kalau ada peluang potong, memang akak tekan minyak habis2an. Seram tau. Ada lagi satu lori yang bawak kayu getah tu. Yang selalunya akan melebihi muatan. Bila susun kayu atas lori tu lagi tinggi dari bas 2 tingkat. Bayangkan lah kalau kayu tu jatuh dan kena kereta pemandu lain. Memang buat niaya kat orang lain je kan. Nak jimat kos punya pasal tapi nyawa manusia jadi taruhan.

3 comments:

Zafira Nabilah said...

Bahaya tu...sy pun seram bila kena ikut belakang lori yg bawa pasir or batu..kalau batu tu melantun kna cermin kita..bukan dia nk tanggungjwb..

p/s: salam kenal..first time dtg sini dr apss edisi blog :-)

akubiomed said...

Saya pun gerun kalau memandu merapati lori balak. Kalau boleh hendak potong cepat-cepat.

Miela Asmila said...

Sayapun sama..mcm cita final destination lak..kayu balak jatuh...perkara mcm tu x mustahil utk jadi..itu yg takut bila ada lori balak di hadapan.

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff