my nuff

Tak Banyak Songel Punya Orang

Depan pejabat pos, lepas bayar bil air ada orang minta derma sambil jual buku. Akak tak berapa dengar untuk rumah kebajikan yang mana sebab lebih tertarik dengan buku yang dijual. Kiranya macam jualan amal lah. Hasilnya akak hulur duit untuk buku ni.





Kalo ada yang kata harga buku tu x sampai rm5 pun di kedai buku, ye memang betul. Tapi atas nama jualan amal tu yang akak pentingkan. Kalo ada yang kata orang yg kutip derma tu satu sindiket, biarlah. Itu urusan dia dengan Allah swt.

Dah Dapat Tapi



Hari tu ada order tshirt b.a. Ni tshirt keempat yang akak order. Dah ada warna merah, biru dengan hitam. Kali ni warna putih pulak. Design memang cantik tapi macam ada kesilapan kat situ. Akak order tshirt lengan panjang tapi dapat lengan pendek. Huhuhu. Memang akak takkan pakai lah. Tapi takkan nak pulang balik. Mana boleh kan sebab ada http://ibuamirulpunyeblog.blogspot.com kat belakang tshirt tu. Hmmm tak pelah. Boleh bagi suami akak pakai....

posted from Bloggeroid

Dapat Ikan Besar



Punyalah bangga Firas dapat pegang ikan besar. Hasil tangkapan atuk dan papa.,.

posted from Bloggeroid

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff