my nuff

Bila Masa Akak Duduk Shah Alam

Dapat sms dari 15888
- RM0.00 MBSA: Terima kasih kerana menjadi pembayar cukai yang baik. Sila jelaskan bil Cukai Semasa anda. Sila abaikan sekiranya bayaran telah dibuat. T.Kasih.
Kalau akak silap betulkan ye. MBSA tu Majlis Bandaran Shah Alam kan. Haihh.. Pelik betul. Tapi sekarang memang merimaskan. Tak tau macam mana no telefon boleh tersebar macam tu. Kekadang orang insurans lah... agen perlancongan lah... Sampai akak kena beli no telefon yang lain. No telefon lama tetap ada tapi hanya guna untuk bisnes top up akak je. Kalau ada panggilan masuk memang akak takkan jawab. Haihhh... rimas rimas rimas

Faiz Masuk Kelas Taekwondo

Dari awal tahun lagi Faiz dah request nak masuk kelas taekwondo ni. Tapi akak buat tak faham je. Tapi sepanjang minggu ni itulah yang dicakapkan hari2. "Hari khamis abg nak masuk taekwondo, tapi mama kena bawak duit banyak sebab kena bayar" Adehhh..memang akak tau kalau masuk kelas ni, banyak belanjanya... Baju taekwondo tu RM70 sepasang. Yuran pendaftaran RM23. Setiap bulan RM20.






Tapi tak pelah nak... Mama ok je. Dulu masa mama sekolah, teringin sangat nak masuk kelas taekwondo ni tapi sebab kosnya tinggi, mama pendam je... Sob.. Sob..sob...
Oklah sekurang2nya ada benda baru yang Faiz boleh belajar... Kelas pertama dia semalam pun, dia ada cakap... "Mama, blajar taekwondo ni kena FOKUS". Hmmm... Not bad my son...

posted from Bloggeroid

Salam Jumaat






posted from Bloggeroid

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff