my nuff

Gara2 Be Careful With My Heart



Hahaha... kuat betul virus Maya dengan Sir Chief ni. Sekarang ni tengah demam BCWMH. Demam kuat. Hehehe. Tengah dok ulang tengok dari episod awal. Kalau kat tv sekarang dah episod 82. Yang ulangannya akak baru tengok sampai episod 35. Satu hari akak tengok sekali 3 episod. Gile kan... Hmm... lebih baik tengok drama ni yang langsung tak ada watak antogonis. Happy je.. Positif je... Drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta akak tinggal kan dulu. Sebab sekarang ni episod negatif. Akak tak nak tengok.

posted from Bloggeroid

Kisah Ibu Tunggal Muda

Pagi tadi dengar Sinar Pagi. Topik pagi ni tentang semangat Ibu Tunggal. Tetamu jemputannya seorang ibu tunggal muda. (Macam tak sesuai je... Lebih baik jemput Kak Abby Fana tu sendiri). IT (singkatan Ibu Tunggal) tu baru 32 tahun dan baru 3 tahun bergelar IT. Akak sempat dengar kenapa dia bercerai. Puncanya orang ketiga. Adeh... Memang menyakitkan. Tapi yang buat akak rasa tak puas hati sebab dia bercerai selepas sebulan dia tau ttg skandal suaminya tu. Sebulan bagi akak terlampau singkat. Dan akak rasa dia tak berusaha untuk pertahankannya. Bila tau suami ada skandal lain terus nak cerai. Hmmm... Entahlah ye. Masing2 punya pendirian.


Sumber dari fb sinar.fm
Bila tengok penampilan IT tu lebih banyak yang mengutuk dari kasihan... Huhuhu

posted from Bloggeroid

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff