my nuff

Hanya Kerana Umurnya Masih Panjang

Balik dari kerja tadi ada kemalangan yang berlaku. Akak sedang memandu dan baru melepasi lampu isyarat. Kedua2 lorong agak perlahan waimal lorong kanan sekalipun. Tiba2 dengan bunyi motor ditunggang dengan laju. Seorang remaja lelaki dan tidak bertopi keledar. Bila dia melepasi kereta akak, motor tu jatuh dan terseret menghampiri kereta akak. Nasib baik ada ruang lagi sebelah kanan untuk akak elak dari terkena serpihan motor tu. Penunggangnya dah bangun dan lari ke tepi jalan. Haihhh.... Akak terus aje memandu. Tapi seriau lah juga. Faiz yang ada dlm kereta pun jerit terperanjat.

posted from Bloggeroid

Bila Lelaki Gunakan Mandian Wanita

Orang lelaki yang bukan kategori maskulin mesti main sebat je sabun mandi yang ada dalam bilik mandi tu. Biasa nya jadi pada lelaki yang dah kawin atau lelaki yang berkongsi bilik air dengan adik beradik perempuan diorang. Jangan main guna je. Takut jadi macam dalam iklan ni. Tak caya klik je link kat bawah ni.
http://bit.ly/1dZ420t

posted from Bloggeroid

Sakit Perut....

Adeh...Dari malam tadi perut memulas2. Pukul 2 pagi dah bertemu janji dengan mr.tan. Akak ingatkan sebab terlebih makan pisang goreng. Tapi bila tengok group whatsapp adik beradik, rupanya ramai yang kena. Gara2 makan kenduri semalam ke. Huhuhu. Sekarang ni akak risaukan anak2 je. Sebab semalam pun diorg makan juga.

posted from Bloggeroid

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff