my nuff

Tidur 20 Tahun


 ╒═════◑•✧•◐═════╕
☆Bismihi Ta'aaLa☆
╘═════◑•✧•◐═════╛


✪➳•➻╕

Kalaulah seseorang tu tidur 8 jam sehari,bermakna ⅓ harinya,dia dah belanja untuk tidur.Oleh itu,kita katakanlah seseorang itu mendapat tempoh umur daripada Allah selama 60 tahun.bermakna dia belanjakan 20 tahun umurnya,hanya lah utk tidur sahaja....
✪➳•➻╕
jiKalau sebelum tidur,anda ambil wudhu dan tdur dalam keadaan berwudh-uk..lalu anda tidur 8 jam dalam keadaan berwudhuk serta didahului dengan mem baca doa utk tidur..maka disisi Allah, anda dikira sibuk beribadat dalam 8 jam tersebut....

✪➳•➻╕
Bermakna,20 tahun waktu tidur anda dlm 60 tahun kehidupan anda itu, disisi الله akn dikira 20 tahun anda sibuk beribadat....

✪➳•➻╕
Dan jika anda sebar-sebarkan serta sampai sampaikan hal ini kepada org lain,maka sebanyak mana org yg beramal dengannya kelak,kesemua pahala mereka akan ALLAH berikan juga 100% kepada anda tanpa dikurangi sedikitpun pahala mereka....

Oleh itu,ayuh!sebarkanlah,sampaikanlah kepada orang lain sesebanyak mungkin dan janalah kehidupan akhirat kita,tempat tinggal kita buat selama-lamanya itu....

•••─┅─◐▤••▤◑─┅─•••
جزاكم الله خيرا أحسن الجزاء
•••─┅─◐▤••▤◑─┅─••• ◱
◲ ◳ ◴ ◵ ◶ ◷ ◸ ◹ ◺☆ ☆ ☆


Sapu Jerrr

<KRIM SUPER AJAIB 1001 KEGUNAAN!!>

Terbaik utk Kecantikan!!

Sapu jer!!
Ukur lilit perut,peha, pinggang mmg berkirang dalm masa tak sampai sepuluh minit!!

Sapu jer!
Yg kendur/jatuh jadi tegang..muka tetiba senget sebelah! Ada yg menjerit "kakkkkkkkk!! Muka aku senget sebelah!!! " kena sapu lagi sebelah!!"

Sapu jer!!
Eye bag tetiba kirang atau tiada terus!!

Sapu jerrr!!
Tetiba V SHAPE muka anda!! Tak caya??.. cepat cuba!!

Sapu jerr!!
Tetiba pipir bertelur!! Ada shading!! Selama ni dah leper!! Tetiba ada...senyum tetiba jauh berubah!!

Sapu jerr!!
Tetiba warna pipi kemerhan!
Tetiba bekas jerawat yg dlm macam nak hilang.... 3 atau 4 hari tetiba lubang2 jerawat dah hilang!!

Sapu jer!!
Tetiba muka tembam dah nampak bujur!!

Sapu jer!!
Pipi tetiba anjal!! Bila ditepuk dgn 2 jari...melantun!! He...he.. tak caya??.. cuba baru tau!!

Sapu jer !!
Tetiba breast senget sebelah..dah trgang dan naik!!...utk yg sapu sebelah sbb nak test!! Breast tetiba lebih anjal!!

Sapu jerr!!
Tetiba kulit gebu..kulit yg berkedut...kedut dah tiada!! Atau dah kuramg!! Bila ditepuk... bunyinya lebih pasat!!

Jom sapu!! Tak yah telan!! Terbaik!!
InsyaaAllah.



Untuk tempahan dan pertanyaan lanjut:
fkay1914@gmail.com
www.facebook.com/norain.ujang
Sms - 0127048690

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff