my nuff

Lagi Tiga Hari

Lagi tiga hari nak puasa dah. Rasanya baru je raya. Dah nak puasa balik. Cepat betul masa berlalu. Bila masuk bulan Ramadhan ni, ibu2 macam akak ni memang kena standby fizikal dan mental. Kena siapkan sahur dan juadah berbuka puasa. Tahun ni auranya lain sikit sebab dah pindah rumah sendiri. Hmmm... Syukur ada rumah sendiri. Kalau dah rumah sendiri, haaa apa lagi. Akak akan jadi ala2 mem besar lah. Semua kena perfect. Mana yang tak kena kat mata tu, mulalah hati tak senang.
Sekarang ni pun hati tak berapa nak senang. Sabtu ni mertua, ipar duai, anak sedara, cucu nak datang rumah. Kerabat belah suami akak le. Huwaaaa.... Susah hati wei.... Banyak benda tak ada lagi kat rumah tu.


Tepek gambar Faiz kat pagar rumah je... Hehehe

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff