my nuff

Dirogol Dirumah Sendiri

Tragiskan tajuk entry akak pagi ni. Mana taknya. Dirogol di rumah sendiri oleh 11 orang. Tu lah yang jadi pada pasukan Brazil. Menangis wei penyokong Brazil kat Malaysia ni. Silap2 ada yang mc tak pergi keje. Kalah 1-7 dengan Jerman. Memang kekalahan paling teruk dalam sejarah piala dunia. Lalalalalala (nyanyi ikut lagu tema Fifa 2014). Satu gol minit 90. Tu pun gol saguhati dari Jerman. Hmmm.... Agak2 penyokong Jerman kat Brazil tu boleh balik dengan selamat tak. Ye lahkan kalau kat Malaysia ni kan, kalau kalah macam tu kan ada yang kena baling batu lah. Tingkap bas kena pecahlah. Ooopppssss.....

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff