my nuff

Merah Belacan Pilihan Tahun Ni...

Salam Ramadhan semua. Hari ni dah 19 Ramadhan. Halooo.... Misi raya dah mula ke belum. Ke ada yang dah selesai. Misi raya akak tahun mula dengan tempahan kuih raya. Ok kira settle lah tu. Minggu ni dah boleh ambil.
Misi baju raya? Baru mula semalam. Lari dari perancangan. Mulanya nak kaler Biru. Tapi rupanya ramai sangat yang nak kebiruan raya ni. Belah akak pun ada, belah somi akak pun ada. Jadi tukar kaler lain. Sebelum masuk kedai semalam, dah plan nak kale coklat. Tapi lain plak jadi. Hasilnya...



Merah Belacan. Ok juga. Tiga pasang baju melayu untuk Faiz, Fahim ngan Firas. Nasib baik Fahim ok semalam. Bawa dia sorang je untuk jadi ukuran abang dan adik dia. Yang tinggal sekarang baju melayu ayah diorang, baju kurung akak ngan baju kasual diorang.

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff