my nuff

INTEKMA Resort and Convention Centre

Hari ni sampai Jumaat akak ada kursus di sini. Pertama kali sampai sini. Hmmm...
Sebelum ni officemate pernah duduk sini kerana mesyuarat. Pelbagai cerita muluk akak dah dengar tentang Intekma ni. Cerita tentang perabot lama. Untuk memuatkan tiga orang sebilik, pihak resort hanya hampar kan tilam ditengah2.
Dan hari ni bila akak datang sini, cerita muluk tu memang benar belaka. Tambah buruk lagi bila aircond tak ada. Terpaksa minta maintainance datang kebilik bawa remote aircond yang lain. Lagi tambah buruk bila air pun tak da. Pihak resort kena hantar tong untuk tadah air. Perghh....
Macam mana nak persidangan November ni. Lagi ramai pesertanya nanti.



Haihhh.... Payah betul macam ni.

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff