my nuff

Bila Handphone Tinggal Kat Rumah


Aduh yai... Macam mana boleh tertinggal pulak ni. Dah sampai office baru teringat, lupa nak ambil handphone yang tengah caj tu. Hmmm.... Tak pelah. Tengahari nanti baru ambil kat rumah lepas hantar anak2 ke rumah.
Tapi ada juga sesetengah orang yang tak boleh hidup tanpa handphone. Memang akan mati kutu. Terutama di zaman smart phone sekarang. Betul tak. Bagi akak masih ok lagi kalau tak da handphone untuk seketika. Cuma bila nak berjalan jauh je, akak betul2 pastikan handphone sentiasa ada. Takut kalau jadi apa2 tengah jalan, memang handphone aset yang paling penting.

No comments:

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff