my nuff

Ifa Raziah Minta Maaf!!!



Buat salah lepas tu minta maaf. Dah jadi trend dunia retis sekarangkan. Kekadang terfikir juga. Diorang ni ikhlas ke minta maaf atau sekadar nak tamatkan gosip dari terus berbunyi.
Tapi akak sendiri memang rasa kurang senang masa tengok aksi Ifa masa malam final Gegar Vaganza tu.
Tapi agak2 nya Ifa Raziah ambil iktibar tak. Kalau dah diri sendiri mengaku Diva Kekwat kan...

1 comment:

Farah Waheda Wahid said...

dia tak kisah pun kak sebenarnya... saja nak buat hot sensasi giteww...

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff