my nuff

Faiz Pendam Rasa , Hanya Pandang Dari Jauh

Hujung minggu lepas, masa majlis perkahwinan adik ipar akak, antara yang jadi tumpuan ialah anak perempuan kawan palestin adik ipar akak tu. Anak palestin kan... Memang cun lah. Selain raja sehari, anak comel tu turut jadi tumpuan lensa kamera. Dan ramailah anak2 sedara akak tumpang ambil gambar sekali. Paling ketara Zul Izat sepupu Faiz. Tua setahun dari Faiz. Memang nampak Izat berusaha untuk berbual ngan anak palestin tu. Faiz, akak tengok hanya leka bermain. Pada pandangan akak Faiz tak berminat dengan situasi tu.
Rupanya sangkaan meleset. Setelah budak comel tu balik, di suatu sudut Faiz luahkan apa yang dia rasa.
"Mama, anak kawan ucu dah balik ke?"
"Ye, awak pun suka kat budak tu juga ke?"
"Abang suka, tapi abg izat dah cop dulu."
Laaaa.... Rupanya Faiz pun ada feel juga kat budak tu. Alahai....

No comments:

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff