my nuff

Nama Anak Saya Amir Faruqi

Nak cerita pasal anak akak yang sulung ni, Amirul Faiz. Memang akak perasan, kalau dalam kereta urat sarafnya memang aktif berhubung antara satu sama lain. Ada je benda yang dia nak bualkan.
Kadang-kadang dia boleh bualkan sesuatu yang tak dijangka. Ibi perbualan kami semalam waktu balik dari kerja.
Faiz: mama, bila abang dah besar, abang dah kawin nanti, bila abang ada anak nanti, mama nak abang bagi nama apa?
Mama: mana mama tau, suka hati abanglah. (Tahan gelak)
Faiz: abang nak bagi nama Hazran lah..
Mama: hazran tu kan macam nama kawan abang yang kembar tu.. Nama lain lah. Bagi nama Faiz Naufal lah... Sedap juga
Faiz : tak nak bagi nama Faiz, sama dengan nama abang. Abang nak bagi nama AMIR FARUQI....
Mama: ok juga... (Senyum sampai rumah)..

Adoi yaii... Faiz... Faiz... Umur baru nak masuk 9 tahun. Sunat pun belum lagi. Dah ada perancangan sampai tahap tu sekali.
Untuk Faiz, andai sampai masanya nanti, Faiz tercari2 nak letak nama apa untuk anak Faiz, boleh buka blog mama ni ye...

1 comment:

kehidupan sihat said...

hihi..panjang akalnya ye

salam kenal kak :)

jemput ke blog nana

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff