my nuff

Bio Oil Jadi Minyak Wangi

Pagi-pagi lagi Fahim dah buat akak gelak besar. Anak akak umur 6 tahun ni memang suka melaram. Sikat rambut, baju nak kemas. Lepas tu mesti wangi. Kebiasaannya dia akan ambil minyak wangi yang ada dalam handbag akak sembur kat baju dia. Tapi sebabkan handbag tu berat sangat ( dah macam2 ada dalam tu), akak keluarkan minyak wangi tu simpan kat bilik je. Yang ada dalam handbag tu minyak Bio Oil.
Pagi ni, Fahim macam biasa cari minyak wangi dalam bag akak tu. Tapi yang dia jumpa minyak Bio Oil. Fahim dah buka penutup Bio Oil tu. Tinggal nak curah je kat baju dia. Nasib baik akak nampak. Kalau tak bau Bio Oil lah Fahim pergi sekolah hari ni.
Hai.... Fahim...Fahim...

1 comment:

Kniedaz said...

Hehehe...pandai melaram ye...kena belikan minyak wangi kecil kat dia la..roll on ke ehehe

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff