my nuff

Mengelupas, Melepuh, Pedih Perit


Hari ni hari keempat akak guna produk Nouvelles Visages.
Pergh... Memang menyiksakan
Mula2 kulit mengelupas, lepas tu jadi melepuh macam terbakar.
Tiap kali nak cuci muka, peritnya hanya tuhan je yang tau.
Mula memang akak nak give up je dari guna NV ni.
Tapi bila baca testimoni, memang kesan permulaan akan jadi macam tu.
Office mate akak yang dah pernah guna produk ni pun cakap macam tu.
Lepas 2 minggu baru kembali ok.
errkkkk
dua minggu tu.
Tak pe. Akak akan cuba bersabar dalam dua minggu ni.
Huhuhuhu

2 comments:

Delimasari said...

berkat kesabaran, insyaallah hasilnyer memuaskan

Puan Wawa said...

menakutkan je kak..

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff