my nuff

Tempoh Menyiksakan Hanya Seminggu

Akak hampir putus asa bila guna produk NV ni. Sakit wooo. Muka jadi tegang. Nak buka mulut pun siksa. Nak makan nasi pun rasa menyumpah2 dalam hati sebab tak boleh buka mulut. Huhuhu.
Pastu kulit muka jadi kering kehitam-hitaman. Mengelupas sana sini. Huwaaaaa.... malu gile nak keluar rumah. Tapi akak selamber je. Lantak lah orang nak kata apa. Boleh keluar ge KFC ngan jumpa ex school mate akak yang dah 17 tahun x jumpa. Tapi dalam hati doa juga supaya kesan ni tak berpanjangan sangat.
Berkat kesabaran, atas nasihat office mate akak supaya guna berterusan, akhirnya kulit muka makin ok. Jerawat2 degil semua jadi kecut. Pastu yang akak perasan lubang pori2 kat muka akak makin kecil. Kalau tak sebelum ni besar macam kawah gulai. Hehehehe. Alhamdulillah...

3 comments:

Puan Suri Fahmi said...

Alhamdulillah, tu dah nampak kurang jerawatnya. Muka pun makin gebus...hehe

Nurfaezah Abdullah said...

impressive result hehe

Lissa LaLissa said...

alhamdulillah untuk result yang positif. hehe Lissa dulu pun ada masalah kulit. tapi Lissa pakai dnars. awal-awal macam tu jugak. rasa makin teruk tapi lama-lama dah ok .. hehe

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff