my nuff

Tuan Anas Mikael!! Habis Dah....


Huaaa.... abis dah.
Lepas ni tak da lah duduk depan tv pukul 10 malam tiap Isnin sampai Khamis. Apa yang akak boleh kata antara drama yang terbaik yang pernah akak tengok. (Tapi masih tak boleh lawan Bukan Kerana Aku Tak Cinta). Cuma akak rasa dipenghujung drama ni agak mengarut. Lepas tu drama ni terlampau pendek sangat. Penghabisannya agak tergesa-gesa. (Anti klimaks). Nak juga tengok Dato Azhar dengan anaknya Safra tersiksa. 
Lepas tu, apa motif Kak Engku dalam drama tu. Dah macam tanggapan timbul bila nampak perempuan dengan cincin batu besar. Ada yang kata tu bini Dato Azhar lah. Haihhh... Musykil betul.
Drama minggu depan, apa tajuknya? Tak sengaja tersuka? Opss... tengok barisan pelakonnya pun akak rasa dah boring. Amyra Rosli dengan Emma Maembong. Ohhhh.... tidak.. Memang takkan tengok lah. Yeah... Dah boleh tidur awal lepas ni.
Ok Baiii.....

No comments:

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff