my nuff

Boleh Ke?


Sem baru dah bermula. Yes...Yes.. Yes... Excited akak dapat masuk keas balik. Walaupun dua minggu sekali. Hehehehe.
 Kalau ikutkan jadual yang sebenar, akak mula kelas pada 25 September ni di Pahang Learning Centre. Pening juga sebab hari yang sama akak kena terbang ke Kuching untuk audit sekolah di sana. Alahai.. dah kena ponteng satu kelas. (Walaupun tak wajib, tapi hadir kelas tu penting tau). Hmmm... nak buat macam mana, redha je lah.
Nak dijadikan cerita, sebelum raya haji hari tu, kawan kelas akak whatsapp akak ajak pergi ke Mentakab Learning Centre untuk masuk kelas. Mentakab LC mula kelas pada 18 September yang lepas. Akak tanya dia boleh ke, sebab nama kami kan ada kat Kuantan. Dia cakap, dia dah semak subjeck yang kami ambil untuk sem ni ada di Mentakab, Cuma kena satu kelas dengan pelajar yang berlainan kursus. Dan dia pun, dah maklumkan kepada penyelaras Mentakab LC.
Hmmm... Akak apa lagi, memang pucuk dicita ulam mendatanglah. Tak payah ponteng kelas. Dah la nak ke Mentakab hanya 15 minit je dari rumah akak. Berbanding nak berulang ke Kuantan yang makan masa hampir dua jam. Dengan kos petrol lagi, tol lagi. Jimat... jimat....
Syukur Alhamdulillah. Selesai satu bab. Lepas ni boleh tumpukan nak buat tugasan pula.

BEN ASHAARI

Yang Popular

Google+ Followers

Terima Kasih Sahabat

my nuff